PIROMETR TERMOMETR SERWISOWY TESTO 830 T2
Opis
PIROMETR TERMOMETR SERWISOWY TESTO 830 T2
Opis produktu:
Szybki i uniwersalny termometr z dwupunktowym celownikiem laserowym i optyką 12:1, ergonomiczny wygląd "pistoletu" sprawia iż ten pirometr laserowy to idealne narzędzie do wykonywania bezkontaktowych precyzyjnych pomiarów zarówno w sektorze budowlanym, jak i w przemyśle.Ma możliwość podłączenia zewnętrznej temperatury typu K co umożliwia wykonanie dodatkowego punktowego pomiaru kontaktowego temperatury badanej powierzchni.
Pirometr ten służy do bezdotykowego pomiaru temperatury. Działa w oparciu o analizę promieniowania cieplnego emitowanego przez badane ciała.
Dzięki wyświetlaniu wartości min/max można z łatwością kontrolować każde przekroczenie wartości alarmowych. Niespełna dwie sekundy wystarczą by testo 830 dokonał szybkiego i precyzyjnego pomiaru temperatury badanej powierzchni.
Dane techniczne:
- Zakres pomiarowy IR: -30…+400°C
- Nowoczesny procesor o wysokiej rozdzielczości umożliwiający pomiar z dokładnością nawet do ±1.5°C
- Optyka: 12:1
- Dwupunktowy celownik laserowy
- Odświeżenie pomiaru: 0,5 sekundy
- Min/max/hold
- Możliwości podłączenia zewnętrznej termopary typ K
- Alarm wizualny i dźwiękowy
- Możliwość definiowania progów alarmowych przez użytkownika
- Wygodny, łatwy w użyciu, ergonomiczny kształt, wyświetlacz łatwy do odczytania
- Żywotność baterii: 15h
- Typ baterii: 9V
- Obudowa: ABS
- Waga: 200g
- Temperatura składowania: -40 do +70 °C
Pomiar temperatury - Typ K (NiCr-Ni) | |
Zakres pomiarowy | -50 do +500 °C |
Dokładność | ±0,5 °C + 0,5 % mierz.wart. |
Rozdzielczość | 0,1 °C |
Szybkość Pomiaru | 1,75 sek. |
Pomiar na podczerwień |
Zakres pomiarowy | -30 do +400 °C |
Dokładność | ±1,5 °C lub ±1,5 % mierz.wart. (+0,1 do +400 °C) ±2 °C lub ±2 % mierz.wart. (-30 do 0 °C) (większa wartość ma zastosowanie) |
Rozdzielczość w podczerwieni | 0,1 °C |
Szybkość Pomiaru | 0,5 sek. |
- Termometr bezdotykowy - testo 830-T2,
- Bateria 9V
- Fabryczny protokół kalibracyjny.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.