Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami wraz z paragonem zakupu oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

F.H.U. Clima Service I

Bartłomiej Watrak

ul. Włoska, Minicentrum Handlowe Włoska lokal nr1

30-638 Kraków

tel. 608 024 666 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

1. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002r., firma „F.H.U. CLIMA SERVICE I” odpowiada przed Kupującym za niezgodność towaru z umową na warunkach określonych w w/w ustawie.

2. W przypadku niezgodności towaru, Kupujący powinien poinformować sklep drogą mailową lub telefonicznie, a następnie przesłać reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (paragon lub kopią faktury), opisem określającym charakter niezgodności z umową oraz zawierającym żądanie usunięcia określonej niezgodności.

3. Kupujący, będący konsumentem w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ma prawo do zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od doręczenia.

4. Zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi posiadać opakowanie naruszone co najwyżej w miejscach do tego przeznaczonych.

 

5. Koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosi kupujący. Sprzedawca przekazuje pieniądze na wskazane przez kupującego konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.

 

6. Zwrotowi podlega cena towaru (bez kosztów przesyłki). Sprzedawca ma prawo nie odebrania przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl