Inspektor kondycji/jakości czynnika w układzie klimatyzacji samochodowej z portem niskiego ciśnienia

Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Inspektor kondycji/jakości czynnika w układzie klimatyzacji samochodowej
- Inspektor czynnika chłodniczego "wziernik" jest urządzeniem diagnozującym, które pozwala zweryfikować w jakiej kondycji jest układ klimatyzacyjny pojazdu.
Inspektor podłączamy do układu pojazdu w bardzo prosty sposób za pomocą zaworów ciśnienia: wysokiego HP i niskiego LP (do dokupienia oddzielnie węże i szybkozłącza). - Poprzez szklany cylinder urządzenia próbka czynnika pobrana z układu umożliwia wizualną kontrolę obecności chemicznych substancji jak barwnik fluorescencyjny oraz uszczelniacz, oraz jakość i ilość zmieszanego oleju z czynnikiem chłodniczym, a także możemy zweryfikować obecność wody lub innych zanieczyszczeń np. grafit, opiłki. Wówczas po takiej weryfikacji kondycji czynnika układu w łatwy sposób określimy czy jest np: właściwa ilość oleju i czy dobrze miesza się z czynnikiem, grafit czy inne zanieczyszczenia będą wskazywać na konieczność płukania układu, a wcześniejsze ich wykrycie może uratować sprężarkę przed całkowitym jej uszkodzeniem.
Rewizyjny tester czynnika chłodniczego i oleju w układzie klimatyzacji. W formie małego szklanego zbiorniczka z zaworami odcinającymi przepływ po obu stronach testera. Posiada przyłącze niskiego ciśnienia do uzyskania próżni przed montażem i do odzysku czynnika z testera po wykonaniu badania układu. Szklana rewizja pozwala na wizualną ocenę jakości oleju i czynnika oraz obecność ewentualnych zanieczyszczeń znajdujących się w układzie.
Tester jest prosty w montażu oraz stosowaniu. Wystarczy podpiąć go do złącza niskiego oraz wysokiego ciśnienia. Cylinderek napełnia się czynnikiem oraz olejem znajdującym się w układzie klimatyzacji samochodu. Można wtedy dokonać oceny wizualnej oceny stanu czystości płynów w układzie.
Tester umożliwia:
- kontrole czystości oleju,
- czy w oleju znajduje się barwnik UV
- czy w oleju znajdują się opiłki metalu z zacierającej się sprężarki
- czy w układzie znajduje się woda
- pozwala również stawiać wiele innych wniosków w trakcie diagnozowania stanu klimatyzacji samochodowej
Dane techniczne:
Maksymalne ciśnienie: 25 bar
Maksymalna temperatura: 50° C
Cechy:
- Posiada zawory po obu stronach testera, do natychmiastowego odcinania przepływu
- Posiada adapter niskiego ciśnienia
- Nie wymaga demontażu całego układu klimatyzacji
- Podwójny o-ring i szklana konstrukcja testera dla podwójnej ochrony
W zestawie znajdują się:
- Cylinder z zaworami kulowymi (ciśnienie robocze max. 25bar)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.