Regulamin

Regulamin sklepu internetowego "www.climatools.pl":

Właścicielem sklepu: www.climatools.pl jest firma:

F.H.U. Clima Service I

Bartłomiej Watrak

ul. Macieja Dębskiego 75/4

30-499 Kraków

Nip: 9211880356 

Regon: 122782324

Siedziba sklepu stacjonarnego:

F.H.U. Clima Service I Bartłomiej Watrak

ul. Leona Petrażyckiego 60B

30-399 Kraków

Nip: 9211880356 

Regon: 122782324

Rachunki bankowe:

1). Bank BGŻ: 90 2030 0045 1110 0000 0308 6480

2). Bank mBank: 61 1140 2004 0000 3902 7484 5511

Dane kontaktowe:

1). adres email: biuro@climaservice.pl

2). tel. 608 024 666 lub 518 200 115

 

I. Poniższy regulamin określa zasady sprzedaży towarów oferowanych przez firmę "F.H.U. Clima Service I Bartłomiej Watrak" za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod domeną "www.climatools.pl"

  1. DEFINICJE użyte w regulaminie oznaczają:
  2. Sklep internetowy:świadczenie usług, sprzedaży/kupna towarów pomiędzy sprzedającym a kupującym/konsumentem.
  3. Sprzedawca/administrator danych: ozn. firmę "F.H.U. Clima Service I Bartłomiej Watrak" mającą aktualny/aktywny wpis w CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, nadający mu prawo świadczenia usług/sprzedaż towarów.
  4. Kupujący/klient: osoba fizyczna lub prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, mająca prawo zakupu towarów/produktów od sprzedawcy.
  5. Konsument: kupujący, dokonujący transakcji zakupu ze sprzedającym, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.
  6. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą
  7. Towar/produkt: rzecz lub usługa niematerialna, jaką kupujący nabywa poprzez sklep internetowy climatools.pl od sprzedającego.
  8. Usługa: jest to podjęte działanie przez sprzedającego na podstawie umowy z kupującym w celu zaspokojenia jego potrzeb.
  9. Przelew online - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.
  10. Regulamin: niniejszy dokument.
  11. Cookies: Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
  12. Rejestracja użytkownika: jest to proces rozpoczynający założenie konta w sklepie climatools.pl przez klienta w celu uzyskania możliwości dokonywania zakupów.
  13. Konto: jest to przypisany indywidualnie do każdego zalogowanego konsumenta panel administracyjny, dzięki któremu kupujący dokonuje zakupów w sklepie climatools.pl
  14. Logowanie: jest to zabezpieczony hasłem i loginem proces dostępu do indywidualnego konta, przypisanego do danego konsumenta w celu umożliwienia takiej osobie bezpiecznego dokonywania zakupów. 
  15. Sprzedaż: jest to sprzedaż produktu lub usługi w sklepie internetowym climatools.pl na podstawie umowy zawartej na odległość z klientem, który złożył zamówienie.
  16. Zamówienie: jest to przekazanie informacji za pomocą sklepu internetowego, mailowo lub telefonicznie przez kupującego o chęci zawarcia umowy na odległość nabycia towaru lub usługi od sprzedającego.
  17. Ustawa o prawie konsumenckim: jest to zbiór przepisów nadających prawa konsumentom przy zakupie towaru lub usługi. Akt prawny z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).
  18. Dowód zakupu – paragon fiskalny, rachunek lub faktura VAT
  19. Skrzynka e-mail - elektroniczna skrzynka pocztowa, charakteryzująca się indywidualnym adresem internetowym danej osoby (adres e-mail), za pośrednictwem której dana osoba może wysyłać i odbierać wiadomości i inne dane w ramach usługi poczty elektronicznej

 
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów polegających na umożliwieniu im: zawierania przez Internet umów sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu "www.climatools.pl"

  2. Sprzedawca umożliwia zawarcie umowy na odległość z konsumentem/klientem na podstawie:

a). utworzenia i administrowania konta klienta/konsumenta,

b). realizację zamówień klienta/konsumenta na podstawie wypełnionych formularzy zamówień,

c). rejestracja użytkownika jest bezpłatna i zawarta jest na czas nieokreślony,

d). klient/konsument może w każdej chwili zwrócić się do właściciela sklepu o zamknięcie konta oraz usunięcie wszelkich o nim informacji.

e). klient/konsument przy składaniu zamówień jest świadomy praw i obowiązków dotyczących realizacji zamówień, a w szczególności jest to równoznaczne, że zapoznał się z niniejszym regulaminem.

3). Wszystkie wystawiane towary w sklepie „www.climatools.pl” są fabrycznie nowe i objęte 12 miesięczną gwarancją producenta, chyba że dany produkt w sklepie "www.climatools.pl" jest oznaczony dłuższym okresie gwarancyjnym.

4). Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon lub fakturę VAT .

5). Wszystkie ceny podane w naszym sklepie internetowym są cenami brutto wyrażone w polskich złotych i zawierają podatek VAT.

6). W formularzu zamówień, należy podać informację o sposobie płatności i dostawy towaru.

Dostępne formy płatności dostępne dla Klientów sklepu "CLIMATOOLS.PL"

  • Przelew na konto bankowe "Przelew własny"

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.

  • Za pobraniem

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia.

  • Płatności on-line "Przelew natychmiastowy" + płatności kartą

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl). Umożliwia szybkie i bezpieczne regulowanie należności za zakupy towarów za pomocą szybkich przelewów bankowych oraz kart płatniczych. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
Karty płatnicze:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Czas realizacji zamówienia w przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

  •  Leaselink Płatności

Firma Leaselink specjalizuje się w finansowaniu zakupów przedsiębiorców dokonywanych w e-sklepach i punktach stacjonarnych. Podejście do biznesu firmy Leaselink opiera się na połączeniu know-how i oprogramowania tak, aby maksymalnie uprościć procesy i obniżyć koszty działalności. Jako jedyni na świecie realizujemy usługę płatności leasingiem, tak jak płatność przelewem (pay-by-link). Decyzja w kilkadzięsiąt minut od

  • Kup teraz, zapłać za 30dni

1. Składając zamówienie wybierasz opcję "Zapłacę później z  PayPo"

2. Podajesz nam swoje podstawowe dane, a PayPo płaci za Ciebie rachunek

3. Otrzymujesz swoje zakupy

4. Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów
Po prostu.

KORZYŚCI z usługi PayPo:

1. Możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwot swoich pieniędzy.

2. Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji.

3. Jesteś objęty Gwarancją Ochrony Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.

4. Nic Cię to nie kosztuje. Nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.

5. Możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj, że masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.

Płatności online

1. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

2. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących wybranego towaru należy kontaktować się poprzez formularz kontaktowy, telefonicznie lub drogą mailową

3. Rejestracja oraz dokonywanie zakupów oznacza zapoznanie się z regulaminem i jego akceptację oraz wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych podanych w procesie rejestracji konta oraz w procesie korzystania ze Sklepu. Użytkownik jest zobowiązany do nierozpowszechniania swoich danych do logowania w sklepie osobom trzecim

III. Procedura zamówień i ich realizacji:

1). Zamówienia w sklepie "climatools.pl" są realizowane na terenie Polski,

2). Klient/konsument poza granic naszego kraju, może składać zamówienia po uprzednim kontakcie poprzez formularz kontaktowy lub drogą mailową w celu ustalenia kosztów i czasu realizacji zamówienia do miejsca przebywania klienta/konsumenta.

3). Zamówienie klienta/konsumenta są realizowanie poprzez jego złożenie:

a). bezpośrednio w sklepie "climastools.pl"

b). poprzez formularz kontaktowy,

c). poprzez drogę mailową lub telefonicznie.

4). Zamówienie w sklepie climatools.pl odbywa się w sposób następujący:

a). klient/konsument dokonuje rejestracji i założenia konta w którym poda swoje dane personalne jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania w raz z kodem pocztowym oraz numerem telefonu i adresem email o ile posiada,

b). w sklepie climatools.pl wybierz produkt/produkty, które chcesz zakupić i po określeniu opcji płatności i dostawy naciśnij na przycisk "zamawiam/złóż zamówienie", wówczas następuje zawarcie umowy sprzedaży na odległość,

c). klienci/konsumenci niezarejestrowani mają możliwość składania zamówień jednorazowych bez konieczności zakładania konta, wówczas przy każdym składaniu zamówienia są zobowiązani do podania wymaganych danych w celu zawarcia umowy sprzedaży z właścicielem sklepu climatools.pl

d). Informacje znajdujące się w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ogłoszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późń. zm..).

e). Sprzedawca ma obowiązek poinformować Kupującego o braku zamówionych Produktu w magazynie oraz przewidywanym czasu realizacji zamówienia (do 14 dni) niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od stwierdzenia tego faktu. Kupujący w takim przypadku może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia (do 14 dni) lub zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości zamówienia

f). Kupujący ma obowiązek wybrania sposobu dostawy lub odbioru zamówionego towaru. Koszty wysyłki ponosi Kupujący (jeżeli nie jest określono inaczej). Kupujący ma obowiązek odbioru zamówionego towaru.

IV
Zwroty / wymiana

  1. Zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002r., firma „F.H.U. CLIMA SERVICE I” odpowiada przed Kupującym za niezgodność towaru z umową na warunkach określonych w w/w ustawie.

    a. W przypadku niezgodności towaru, Kupujący powinien poinformować sklep drogą mailową lub telefonicznie, a następnie przesłać reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (paragon lub kopią faktury), opisem określającym charakter niezgodności z umową oraz zawierającym żądanie usunięcia określonej niezgodności.

    b. Kupujący, będący konsumentem w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ma prawo do zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od doręczenia.

    c. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni liczonego od momentu otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem lub zgłoszenie odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży drogą mailową na adres poczty elektronicznej: biuro@climaservice.pl, lub kontaktując się z nami telefonicznie: numer telefonu 608 024 666 lub 518 200 115

    d. Zwracany towar nie może nosić śladów używania i musi posiadać opakowanie naruszone co najwyżej w miejscach do tego przeznaczonych.

  2. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Koszty opakowania i wysyłki zwrotnej ponosi kupujący.

  3. Sprzedawca przekazuje pieniądze na wskazane przez kupującego konto bankowe w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem.

  4. Zwrotowi podlega cena towaru (bez kosztów przesyłki). Sprzedawca ma prawo nie odebrania przesyłek wysłanych za pobraniem.

  5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  6. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

    a. Świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;

    b. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

    c. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    d. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

    e. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    f. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    g. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

    h.Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;

    i. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;

    j. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;

    k. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

    l. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

    V.
    Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi lub gwarancji


    1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego . W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje włączona w określonym przypadku. Aby prowadzący działalność gospodarczą (nie dotyczy spółek handlowych) był objęty ochroną "rękojmi" przewidzianą dla konsumentów , musi być spełniony jeden istotny warunek — umowa, którą zawiera ze sprzedawcą, nie może mieć charakteru zawodowego.

    2. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Czas obowiązywania rękojmi wynosi 2 lata od momentu wydania towaru.

      Art. 556.
      § 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę zmniejszającą jej wartość lub użyteczność ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia rzeczy, jeżeli rzecz nie ma właściwości, o których istnieniu zapewnił kupującego, albo jeżeli rzecz została kupującemu wydana w stanie niezupełnym (rękojmia za wady fizyczne).

      § 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej; w razie sprzedaży praw sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie praw (rękojmia za wady prawne).


      Art. 557.

      § 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

      § 2. Gdy przedmiotem sprzedaży są rzeczy oznaczone tylko co do gatunku albo rzeczy mające powstać w przyszłości, sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy.

    3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres F.H.U. Clima Service I Bartłomiej watrak, ul. Leona Petrażyckiego 60B, 30-399 Kraków, na adres poczty elektronicznej: biuro@climaservice.pl, numer telefonu 608 024 666 lub 518 200 115.

    4. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu (np. paragon). Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.

    5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

    6. W przypadku zaistnienia braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

      Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

    1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: F.H.U. Clima Service I Bartłomiej Watrak, ul. Leona Petrażyckiego 60B, 30-399 Kraków, na adres poczty elektronicznej: biuro@climaservice.pl, numer telefonu 608 024 666 lub 518 200 115.

    2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.

    3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

      Gwarancje
    1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta lub Sprzedawcy.

    2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.

    3. Reklamacje, wynikające z zasad gwarancji produktu lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres F.H.U. Clima Service I Bartłomiej watrak, ul. Leona Petrażyckiego 60B, 30-399 Kraków, na adres poczty elektronicznej: biuro@climaservice.pl, numer telefonu 608 024 666 lub 518 200 115.

    4. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu (np. paragon lub kopie faktury vat). Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.

    5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji na podstawie gwarancji, zgodnie z zasadami gwarancji danego produktu.

    6. Czas rozpatrzenia reklamacji z tytułu gwarancji jest zależny od zasad gwarancji danego produktu.
    7. W przypadku zaistnienia braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

    Polityka prywatności

W myśl art. 173 oraz 174 ustawy prawo telekomunikacyjne informujemy, że dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego są zbierane automatycznie. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Najczęściej włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookies dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie nie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Pliki Cookies można w każdej chwili usunąć ze swojego komputera, a także można także tak skonfigurować przeglądarkę, że nie wpuści ww. plików - w tym celu należy użyć ustawień przeglądarki internetowej (np. wpisując w wyszukiwarkę frazę "ustawienia prywatności dla danej przeglądarki ").

  1. Administratorem danych osobowych Użytkownika Sklepu jest właściciel sklepu climatools.pl. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników Sklepu zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”).
  1. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: biuro@climaservice.pl
  1. Dane osobowe Użytkowników Sklepu są przetwarzane m.in. w następującym zakresie:
  • w celu wykonywania zawartych z Użytkownikiem umów sprzedaży towarów ze Sklepu - podstawą przetwarzania danych będzie w tym wypadku umowa zawarta z Administratorem poprzez akceptację regulaminu Sklepu;
  • w celu prowadzenia konta Użytkownika Sklepu - podstawą przetwarzania danych będzie w tym wypadku umowa zawarta z Administratorem poprzez założenie konta i akceptację regulaminu Sklepu;
  • w celu przeprowadzania procesów reklamacyjnych - w tym wypadku podstawą przetwarzania jest obowiązek Administratora wynikający z przepisu prawa dotyczących rękojmi za wady rzeczy sprzedanej;
  • jeżeli Użytkownik wyrazi na to odrębne zgody, na podany adres e-mail Użytkownika albo jego nr telefonu, może być wysyłana informacja handlowa dotyczącą towarów oferowanych do sprzedaży w Sklepie, w tym ofert promocyjnych – w tym wypadku podstawą przetwarzania danych Użytkownika jest jego zgoda, która nie jest obowiązkowa i może być cofnięta w każdej chwili;
  • w celu kierowania do Użytkownika na stronie Sklepu zindywidualizowanych komunikatów marketingowych np. w formie sugestii zakupu towarów z wykorzystaniem profilowania. Komunikaty będą przygotowane w oparciu o analizę dokonanych przez Użytkownika zakupów – podstawą przetwarzania danych Użytkownika w tym przypadku będzie prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na marketingu towarów oferowanych w Sklepie;
  • w celach statystycznych dla wewnętrznych potrzeb Administratora – w tym wypadku podstawą przetwarzania będzie prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na zbieraniu informacji umożliwiających rozwijanie działalności i dostosowywanie usług do potrzeb Użytkowników Sklepu,
  • w celu potwierdzenia wykonania przez Administratora jego obowiązków oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko Administratorowi, zapobiegania lub wykrywania oszustw – podstawą przetwarzania danych Użytkownika w tym przypadku będzie prawnie uzasadniony interes Administratora jakim jest ochrona praw, potwierdzenie wykonania obowiązków i uzyskanie z tego tytułu należnego wynagrodzenia od klientów Administratora.
  1. Dokonując zakupów w Sklepie Użytkownik podaje określone dane osobowe, niezbędne do wykonania umowy sprzedaży. Odmowa podania danych koniecznych do realizacji zamówienia skutkuje brakiem możliwości zawarcia przez Sklep umowy sprzedaży. Nie jest obowiązkowe wyrażenie przez Użytkownika zgody na otrzymywanie informacji handlowej na podany adres e-mail lub podany nr telefonu dla realizacji zawartej umowy sprzedaży Towarów. Jeżeli zgoda zostanie wyrażona, będzie mogła być cofnięta w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania sprzed cofnięcia.
  2. Administrator będzie udostępniał dane osobowe Użytkownika podmiotom, które współpracują z nami przy wykonaniu umowy sprzedaży zakupionych przez Użytkownika towarów, w tym odbioru płatność za zakupione towary, jak również dostarczenia towarów.
  3. Przekazane przez Użytkownika dane osobowe będą przetwarzane w okresie niezbędnym do realizacji umowy sprzedaży, a także roszczeń reklamacyjnych, jak również potwierdzenia wykonania obowiązków Administratora oraz dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, które mogą być kierowane przeciwko Administratorowi – jednak nie dłużej niż 10 lat od dnia przekazania Administratorowi przez Użytkownika jego danych.
  4. Administrator stosuje zabezpieczenia informatyczne i organizacyjne mające na celu zminimalizowanie ryzyka wycieku danych, ich zniszczenia, dezintegracji, takich jak: system firewall, systemy zabezpieczeń antywirusowe i antyspamowe, wewnętrzne procedury dostępu, przetwarzania danych i odtwarzania awaryjnego, a także system kopii zapasowych działający na wielu poziomach. Sklep zapewniają bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa dzięki zastosowaniu Web application firewall (WAF) oraz systemu zabezpieczeń przed atakami, wysokiego poziomu szyfrowania połączenia HTTPS/SSL zgodnie z przyjętymi najlepszymi praktykami, współpracuje ze starannie dobranym dostawcą usług hostingowych.
  5. Na zasadach określonych w RODO Użytkownikowi przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych przez Administratora w związku z prowadzeniem Sklepu: prawo dostępu do danych, ich aktualizacji, prawo żądania przeniesienia danych, ich usunięcia, zgłoszenia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania. Użytkownikowi przysługuje prawo do zgłoszenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika przez Administratora.
  6. Szczegółowe informacje na temat prowadzonej przez Sprzedawcę polityce prywatności znajdują się na stronie https://www.bdsklep.pl/polityka-prywatnosci. Dokument ten stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl